Jak wyglądają przekazy na Facebooku?

Jak wyglądają przekazy na Facebooku?

Współcześni ludzie przyzwyczajeni są do tego, że żyć należy w szybkim tempie. Nie mamy czasu na dogłębne weryfikowanie zdobywanej wiedzy, poszukiwanie wszystkich interesujących nas informacji czy nawet czytanie długich tekstów informacyjnych.

Budowanie zaangażowania i lojalności klientów na Instagramie

W tej właśnie tendencji społecznej bez wątpienia można doszukiwać się sukcesu nowoczesnego medium, jakim jest Facebook. Na portalu społecznościowym codziennie bombardowani jesteśmy tysiącami różnorodnych informacji.

Zwykle uznajemy je za interesujące, gdyż pochodzą ze stron i profili, które sami wybraliśmy. Nie oznacza to jednak, że chcemy poświęcać wiele czasu na analizowanie ich treści.

Najchętniej sięgamy po to, co podane w przystępnej formie, czyli… na obrazku. Jak łatwo się domyślić, ilustracje w wielu przypadkach nie stwarzają możliwości pokazania takiego natłoku informacji, jak w przypadku artykułu prasowego, newsa telewizyjnego czy radiowej audycji.

Długie formy wypowiedzi spotykają się z niechęcią odbiorców, więc również przez nadawców bywają niechętnie wykorzystywane. Niestety, sprawia to, że choć adresaci komunikatów uzyskują całe mnóstwo informacji, żadna z nich nie jest kompletna, przedstawiona jako kompletny obraz sytuacji.

firma reklamowa poznań
www.workuta.pl